Skin Frax

Odejmij sobie lat!
Do tego zabiegu stosujemy mikroigłowy system Frakcyjny RF. Jest to innowacyjna technologia zapewniająca spektakularny efekt głębokiego liftingu i odmłodzenia skóry twarzy, szyi i dekoltu. Co powoduje? Zmniejsza zmarszczki i wypełnia linie, usuwa blizny po trądziku i urazach, redukuje pory, wyrównuje koloryt i wygładza cerę. Zabieg jest odpowiedni do każdego typu skóry i daje trwały efekt odmłodzenia.

Zabieg polega na wprowadzeniu na odpowiednią głębokość w skórę specjalnych mikroigieł, które dostarczają wysoką energię emitowaną przez bipolarne fale radiowe. Za jej sprawą pobudzamy naturalne procesy odnowy skóry. Stymulujemy regenerację kolagenu i produkcję elastyny, zapewniając w konsekwencji długotrwałe efekty estetyczne.

Podczas nakłuwania dochodzi do kontrolowanego, delikatnego poparzenia skóry powodującego częściowe uszkodzenie jej struktury i wywołującego silną stymulację procesów regeneracyjnych. W miejscu uszkodzonym powstaje nowa tkanka. Młoda i o prawidłowej budowie. Skin Frax to seria 2-3 zabiegów wykonywanych w odstępach około 8. tygodniowych.

Czas zabiegu – 60 minut

• rozstępy
  • blizny potrądzikowe, po urazach
  • zwiotczenia skóry