MASAŻ

Masaż relaksacyjny całego ciała z wykorzystaniem olejków eterycznych

Zrelaksuj się!
Wspaniały relaks i odprężenie. Aromatyczne olejki i odprężająca muzyka. Idealny dla Ciebie, jeśli na co dzień towarzyszy Ci stres i nadmiar obowiązków. Masaż redukuje napięcie mięśniowe, wycisza i uspakaja. Pozwala również na szybszą regenerację organizmu. Jest to w pełni bezpieczny zabieg, z którego mogą skorzystać wszyscy, bez względu na wiek i płeć.

Czas trwania – 60min

Masaż relaksacyjny całego ciała świecą zapachową

Nakarm swoje zmysły!
Masaż o właściwościach podobnych do relaksacyjnego, przy czym dodajemy do niego kosmetyczny wosk zapachowy. Piękny zapach oraz jego wyjątkowe właściwości sprawiają, że Twoja skóra staje się wygładzona i miękka. Zabieg relaksuje, koi zmysły i orzeźwia.

Czas trwania – 60 minut

Masaż tkanek głębokich

Pozbądź się napięcia i bólu!
To masaż, który pomoże Ci, jeśli borykasz się na co dzień z problemami bólowymi, nawracającym, zwiększonym napięciem mięśniowym oraz uczuciem zmęczenia. Techniki, które stosujemy przy tym masażu są intensywniejsze od tych w terapii tkanek miękkich i zapewniają głębokie wnikanie w strefy bólu czy napięcia.

Czas trwania 60 minut

Masaż twarzy, szyi i dekoltu

Zadbaj o promienny uśmiech!
Przyjemny, stymulujący zabieg, podczas którego odpoczniesz i zrelaksujesz się. Masaż pobudza układ krążenia i produkcję kolagenu. Sprawi, że Twoja skóra stanie się jędrna i witalna, a Ty zregenerujesz ciało i umysł.

• stany zapalne i alergiczne skóry
  • ekstrakcja zęba
  • zmiany ropne